14 Temmuz 2010 Çarşamba

FACEBOOK SAYFA URL' Sİ ALMA

Bir facebook sayfası' nın yöneticisiyseniz, tıpkı bir kullanıcının profili için URL kullanıcı adı adresi seçmesi gibi www.facebook.com/username adresinden URL kullanıcı adı adresinizi seçebilirsiniz. Yönettiğiniz sayfalar için URL kullanıcı adı adresleri seçebileceğiniz bir arayüz bulunmaktadır.

BİLMENİZ GEREKENLER;

1 ) Facebook fan sayfaları için URL(kullanıcı adı) adresi alabilmeniz için fan sayfanızın 25' ten fazla hayranı olması gerekmektedir.

2 ) Kullanıcı adlarında yalnızca alfasayısal karakterler (A-Z, 0-9) veya nokta (".") bulunabilir.(ğ,ü,ş,ö,ç ve büyük İ harfi kullanılamaz.)

3 ) Uzun vadede memnun kalacağınız bir kullanıcı URL adresi seçin. Alınan kullancı URL adresi bir daha değiştirilemez!

FBML DESTEK olarak kendi fan sayfamız için almış olduğumuz URL kullanıcı adı adresimiz;




FBML DESTEK TARAFINDAN HAZIRLANMIŞTIR.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok saol ya çok aradım Burda buldum

Adsız dedi ki...

eywaLLh

Adsız dedi ki...

Şirketimin markalı ismini başka birisi almış, geri nasıl alabilirim..

SONGÜL ÖZURFALI dedi ki...

Arkadaslar ben tel.numarasi vermeden facebook actim epostami unuttum giris yapamiyorum...biraz acemiyim yardimci olurmusunuz