5 Temmuz 2010 Pazartesi

FBML KODU NASIL EKLENİR

Fbml kodlarıfacebook fan sayfalarına ekleyebilmek için ilk olarak Static FBML uygulamasını sayfamıza eklememiz gerekmektedir. EKLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ. Static FBML uygulamasını sayfamıza ekledikten sonra sayfamıza gelerek Sayfayı düzenle linkine tıklıyoruz. Gördüğünüz gibi Static FBML uygulaması sayfamıza eklenmiş durumda Düzenle linkine tıklayarak devam ediyoruz... Burada sayfamıza deneme amaçlı düz yazı ekleyeceğiz. ( FBML kodları eklemek istersek FBML kısmına Fbml kodlarımızı ekleriz. ) Alanları doldurduktan sonra Değişiklikleri Kaydet butonuna basınız. Sayfamıza dönüp baktığımızda Sekmeler kısmında Kutular adında bir sekme eklendiğini göreceğiz. Eklenen bu Kutular adındaki sekmemize tıkladığımızda kod veya yazımızın burada çıktığını göreceğiz.Şimdi yapmamız gereken bunu duvarımıza taşımaktır.Resimde görüldüğü gibi Duvar sekmelerine taşı butonuna tıklayarak duvarımıza taşıyoruz... İşte gördüğünüz gibi yazımız duvar sekmeleri arasına taşınmış bulunmaktadır.Bu şekilde istediğiniz fbml kodlarını ekleyerek sayfalarımızı dilediğimiz gibi dizayn edebiliriz. FBML DESTEK TARAFINDAN HAZIRLANMIŞTIR.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

ben ekleyemedim yardım edebeliriminiz

sayfanızı ekleyin tııklıyorum eklenmiyor

admin dedi ki...

Yukarıdaki YARDIM sekmesine tıklayınız. Eğer çevrimiçi görünüyorsam konuşma başlatarak benimle online iletişim kurun yardımcı olmaya çalışayım.

FBML DESTEK

Adsız dedi ki...

arkadasım ben yapıyorum ama duvar sekmesıne tasıyamıyorum fbml yı
sadece ustte fotograflar baglantılar falan olan yerde kalıyo
sayfanın sol kosesıne alamıyorum yardımcı olurmusunuz

admin dedi ki...

Bu konuyla alakalı en kısa zamanda videolu anlatım yapılacaktır.Sitemizde bulunan YARDIM bölümünden benimle online olduğumda iletişim kurarsanız yardımcı olurum.

FBMLD DESTEK

LittleHell dedi ki...

iyi gnler benimde bir srunum var :( sayfama fbml kodlarından menü saat vs ekledim ama kenara alamıyorum onları tıkladığımda duvara taşı yazacağını söylediğiniz yerde sadece uygulamayı sil yazıyor :S yardımcı olursanız çok sevinirim..

admin dedi ki...

YARDIM bölümünden çevrimiçi olduğum zamanda benimle online iletişim kurun yardımcı olayım.

FBML DESTEK

CEMAL ERDİK dedi ki...

ABİ YA !! BEN BİR TÜRLÜ YENİ SEKMEYİ FELAN AYARLAYAMIYORUM KODU GİRİYORUM SONRASI OLMUYO İSTEDİĞİM KODYU YAZIOM SAAT FELAN CIKIYO AMA DUVARA KATAMIYORUM YAAA

admin dedi ki...

Merhaba Cemal ERDİK
Sizinde dediğiniz gibi artık düzenlediğiniz kodları duvar kısmına aktaramazsınız facebook, fbml'nin duvar kısmında kullanılmasını yasakladı. Bu yüzden artık sadece sekmeler bölümünde fbml kodlarını kullanabilirsiniz.

FBML DESTEK

admin dedi ki...

sayfa uygulamanızı sayfama ekleyemedim yardım edin lütfen

ccevat dedi ki...

bu kod girişleri artık face tarafından kapatıldımı.
çünkü kod giriş yolu işleve kapalı

admin dedi ki...

evet kapatıldı.